Prou complicitat amb l'estat racista i genocida d'Israel, les seves seleccions esportives no son benvingudes

El dimarts 6 de novembre es jugarà un partit entre España i Israel, corresponent a la lliga mundial femenina de waterpolo, aquest partit s’havia de jugar a Molins de Rei i l’acció del moviment en solidaritat amb el poble palestí va forçar la federació espanyola a cancel·lar el partit, finalment ha estat la mateixa federació que ha designat la piscina municipal Sant Jordi com a espai on es disputarà el partit.

És un fet que les seleccions esportives son eines de construcció nacional, i en el cas d’Israel es tracta d’una construcció nacional forjada a sang i foc en territori colonitzat. Tant és així que el mateix Estat d’Israel s’ha encarregat en nombroses ocasions de boicotejar, empresonar, i fins i tot assassinar membres de diferents seleccions esportives de Palestina. Una mostra més del nivell d’opressió total que l’Estat d’Israel exerceix contra el poble palestí, intentant silenciar-lo per tots els mitjans.

És per aquests motius que no entendríem que l’Ajuntament de Barcelona accedís a posar a disposició d’aquest estat genocida un equipament municipal, i és en aquest context que des de la CUP Capgirem Barcelona ens afegim a les accions de protesta que es duguin a terme els col·lectius de suport amb el poble palestí.

Davant la presència de la selecció femenina de waterpolo israeliana a la ciutat de Barcelona, la CUP Capgirem Barcelona ens afegim a una nova acció de denúncia de l’Estat racista i genocida d’Israel que duran a terme els moviments en solidaritat amb el poble palestí.